منوی دسته بندی

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

تماس

قوانین و مقررات

  1. محتویات و مقالات این سایت، براى استفاده غیر تجارى مخاطبان عرضه شده است. هرگونه سوء استفاده از این اطلاعات متناقض حقوق معنوی سایت رُزگلاو بوده و دارای پیگرد قانونی می باشد. استفاده از محتویات سایت رُزگلاو برای استفاده های غیر تجاری با ذکر منبع بلامانع است.
  2. اطلاعات موجود در سایت رُزگلاو بر اساس اطلاعات و منابع معتبر از سوی تولیدکنندگان، واردکنندگان و مقالات علمی ثبت شده می باشد. اطلاعات و محتویات سایت، به ویژه قیمت ها همواره به روزرسانی می شود.
  3. تکمیل فرم سفارش در هنگام خرید برای کاربران گرامی الزامی است. درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
  4. نحوه ارسال کالا و بازه زمانی مورد نظر مشتری بعنوان ترجیح در الویت قرا ر خواهد داشت. با این وجود ممکن است بر اساس شرایط، تغییری در موارد مذکور ایجاد گردد.
  5. سایت رُزگلاو به اطلاعات خصوصی و شخصی کاربرانی که از خدمات سایت استفاده می‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت کامل می‌کند. کلیه اطلاعات به صورت کاملا محرمانه محافظت شده و تنها برای ارسال سفارشات مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  6. سایت رُزگلاو از اطلاعات شخصی کاربران برای تامین نیازشان استفاده می کند. همچنین ممکن است از طریق نظرسنجی ها با کاربران ارتباط برقرار کند تا بتواند نظرات آنها را در مورد سرویس های جاری یا امکان ارائه سرویس های جدید جویا شود. بنابراین لیست مشتریان یا اعضای خود را به اشخاص ثالث فروخته و یا واگذار نمی‌کند.
  7. در سایت رُزگلاو، کلیه قسمتهایی که به نوعی با اطلاعات شخصی کاربران (مانند صفحات عضویت یا ورود) و یا محرمانه (مانند اطلاعات مربوط به پرداخت آنلاین) سر و کار دارند با پروتکل SSL امن شده‌اند.
  8. در رابطه با فروش عمده به همکاران و مشتریان سازمانی B2B، اعلام قیمت بصورت مذاکره حضوری یا تلفنی و توافقی خواهد بود.
  9. کلیه پیش فاکتورهای صادر شده حداکثر تا 48 ساعت معتبر بوده و پس از گذشت این زمان امکان تغییر در شرایط موجودی و قیمت وجود دارد.