منوی دسته بندی

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

تماس

چرا با رُزگلاو کار کنیم؟

تخصصی هستیم
ما یک فروشگاه تخصصی هستیم

محصولات ما به صورت تخصصی شامل انواع دستکش می باشد که در مشاغل گوناگون مورد استفاده است. در این فروشگاه تخصصی شما می توانید بهترین برندهای دستکش را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین تصمیم را اتخاذ کنید. همچنین سازمان، کارخانه ها و همکاران می توانند بهترین همکاری را با ما تجربه کنند.

دستکش با بهترین قیمت
بهترین قیمت ها را تجربه کنید

بیشتر میزان تنوع در محصولات و بالاترین حجم تأمین این امکان را در اختیار ما قرار داده است تا بتوانیم به مشتریان، همکاران و سازمان ها بهترین قیمت ها پیشنهاد بدهیم. یکی از قدیمی ترین استراتژی های موجود در بازار این است که سود خوب را باید روی خرید خوب برد. بهترین قیمت ها را از ما بخواهیـــد.

ما کسب درآمد کن
همراه با ما درآمد کسب کنید

امروزه دسترسی به مشتریان بالقوه به یک چالش اساسی تبدیل شده است. از سوی دیگر، بسیاری از مشتریان از دسترسی به بهترین منبع تأمین محروم هستند. شما می توانید با کمک مشاورین ما در شهر محل سکونت خود به یک درآمد پایدار دست پیدا کنید. موضوع ساده و کاملاَ عملی است، همین حالا مشاوره بگیرید.

تلفنی
پشتیبانی تلفنی 9 الی 23

در صورتیکه از مسیر گفتگوی آنلاین تعبیه شده در سایت به پاسخ مدنظرتان نرسیدید می تواند از بخش تماس با ما، با قسمت پشتیبانی شرکت تماس گرفته و درخواست خود را در گفتگو با کارشناسان ما اعلام کنید. همچنین اگر شما از همکاران ما هستید و یا قصد دارید برای شرکت یا سازمان خود خرید انجام دهید، حتماً از گزینه تماس تلفنی استفاده کنید.

آنلاین
پشتیبـــانی آنلایــن

برای دریافت مشاوره و ثبت سفارش، بهترین مسیر، گفتگوی آنلاین تعبیه شده روی سایت است. با این روش می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن به پاسخ درخواست خود دست یابید. همچنین در اینجا می توانید پرسش ها و ابهامات خود در رابطه با محصول را مطرح نمایید. کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهند بود.

کالا
مرجــــوعی کــــــالا

شما می توانید تا 7 روز پس از خرید کالای ارسالی را بدون بازکردن بسته بندی و استفاده مرجوع نمایید. در این صورت پس از بازپس گیری کالا، همکاران ما برای دریافت اطلاعات حساب بانکی با شما تماس خواهند گرفت تا وجه پرداختی را به حساب شما بازگردانند یا اینکه حساب کاربری شما را در رُزگلاو شارژ کنند. شما می توانید با خیال راحت خرید خود را ثبت کنید.